Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Video seksjon
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helt enig
Dette forumet er jo bygget på vBulletin, og meg bekjent skal det være mulig å implementere en videodel i forumbunnen, om det itte er implementert allerede da
neptyr eller noen andre kan sikkert fikse det ganske fort om de vil2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Enig her også
Oss basshoder liker når biler blir sendt til tilintetgjøring av eieren ved bruk av anlegget sittTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
http://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet
MÅ man gjøre alt så vanskelig?
Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.
Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by neptyr View Posthttp://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet
MÅ man gjøre alt så vanskelig?
Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.
Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.
For det første: "Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt"
For det andre: Du skjønner vel at å finne videoer av folks biler som er fra dette forumet på youtube er vanskelig?
Dessuten trenger man jo ikke å hoste videoer, men heller legge inn linker. Slik som her: http://www.powerdrift.no/phpBB3/view...087db3a59269c7
Og med en slikt underforum kunne hver enkelt bruker som ønsker det, opprette sin egen videotråd med snutter av hans anlegg, og legge til flere linker med tiden etterhvert som han lager bedre videoer eller får mer anlegg.
Og dette tar LITE plass Så da ser jeg ikke hvorfor man ikke skal utvide forumet litt, og gjøre det enda bedre når det koster så lite. Og slår jo tilbake som bedre reklame for installbay om jeg skal si det slik (forumet blir jo generelt bedre av det så)
Forumer er meget lette å moderere. Mitt DD-forum, riktignok ikke et avansert forum, men alle kategoriene og underforumene brukte jeg 10 min på å lage, så dette er ikke noe svettearbeid å få til
Og nei, vi trenger ikke å sulte ihjel foran brødboksen fordi vi ønsker en videoseksjonTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Årgh, ta deg nå ei bolle.
Vi har MEDIAFORUMET til dette, hvorfor skal jeg da opprette en egen "se jeg burper i bilen min og slenger rundt på mynter og cd-plater" kategori da?
Vi har hatt akkurat det folk spør om i lengre tid.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
OOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr
Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe
Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahahaTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostOOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr
Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe
Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahaha
Beklager om jeg er litt krass i dag, jeg var oppe til 4 også opp igjen kl 8 for å på jobb...
MEN! JEG SÅ PRODIGY LIVE IGÅR!Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Hehe, beklager min krasshet også Var oppe litt for lenge jeg også. Men når man setter seg ned med mailer stopper det ikke før jeg er ferdig :P
Prodigy er sinnsykt kult. Spilte dem gode smack my bitch up?Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment